Logo Powiatowego Centrum pomocy Rodzinie w Sieradzu
  • Rozmiar czcionki
  • A- A A+
  • Kontrast
  • Widok
  • Stały układ Szeroki układ
  • O nas
    • Kadra
    • RODO PCPR
    • RODO PZON
    • Deklaracja dostępności
    • Wniosek o zapewnienie dostępności PCPR
    • Wniosek o zapewnienie dostępności PZON
    • Polityka plików Cookie
  • BIP
  • Projekt CDR
  • Do pobrania
  • Kontakt
    • Kontakt - PZON
  •  PPW 
  • Jesteś tutaj:  
  • Strona startowa

RODO - Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu

  • Drukuj
Szczegóły
Kategoria: Aktualności
Opublikowano: 24 maj 2018
Odsłony: 15604

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Dz. Urz. UE L 119 ) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu.

Kontakt z Administratorem Danych Osobowych jest możliwy:

- telefonicznie: 43 822 03 69 lub 43 822 05 01 wew. 318

- listownie: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu, ul. Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz

- e-mail:

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Sławomir Mazur, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 727931623 lub adresem e-mail:

3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  • wydania orzeczenia o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub o wskazaniach do ulg i uprawnień, na podstawie ustawy z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

  • wydania legitymacji dokumentującej niepełnosprawność lub stopień niepełnosprawności, na podstawie ustawy z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych

  • wydania karty parkingowej na postawie Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym.

4. Odbiorcą danych osobowych mogą być inne podmioty, jeśli będzie to konieczne, abyśmy mogli wypełnić obowiązki wynikające z zawartych umów lub przepisów prawa, w tym należycie wykonać usługę, bądź skorzystać z przysługujących nam uprawnień, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie, banki, ubezpieczyciele, kancelarie prawne, doradcy podatkowi, biegli rewidenci, podmioty, którym zleciliśmy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. nasi dostawcy usług IT, w tym dostawcy oprogramowania niezbędnego do przetwarzania danych lub systemów chmurowych, w których przechowywane są dane oraz dostawcy usług polegających na obsłudze przepływu poczty elektronicznej, sądy i organy publiczne, którym jest Administrator zobowiązany udostępnić Państwa dane.

5. Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

6. Państwa dane osobowe, gromadzone w zakresie realizacji powyższych celów będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji ustawowych obowiązków Administratora, wycofania zgody, przez czas niezbędny do realizacji umowy, a po jej zakończeniu przez czas potrzebny na wykazanie prawidłowości wykonania wynikających z niej obowiązków, w tym do czasu upływu terminu przedawnienia zobowiązań podatkowych do upływu terminów wskazanych w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych. Wymienione prawa mogą być ograniczone w sytuacjach, kiedy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego.

W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO czyli zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

8. W razie powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

9. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa. Odmowa podania danych może skutkować niemożliwością realizacji wniosku. W przypadku zawierania umowy podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją ich niepodania będzie niemożliwość jej zawarcia.

10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

RODO - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu

  • Drukuj
Szczegóły
Kategoria: Aktualności
Opublikowano: 24 maj 2018
Odsłony: 16319

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Dz. Urz. UE L 119 ) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy w Sieradzu. Kontakt z Administratorem Danych Osobowych jest możliwy:

- telefonicznie: 43 827 18 07 lub 43 822 05 01 w. 410

- listownie: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu ul. Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz

- e-mail:

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Sławomir Mazur, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 727931623 lub adresem e-mail:

3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:

- realizacji zadań w obszarze pomocy społecznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 12. 03.2004 r. o pomocy społecznej, rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przeciwdziałania przemocy w rodzinie na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na podstawie przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, dochodzenia roszczeń na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, dokonania niezbędnych rozliczeń, w szczególności podatkowych w związku z zawarciem umowy w zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 9 ust. 2 lit. a, b i c RODO,

- wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w związku z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

4. Odbiorcą danych osobowych mogą być inne podmioty, jeśli będzie to konieczne, abyśmy mogli wypełnić obowiązki wynikające z zawartych umów lub przepisów prawa, w tym należycie wykonać usługę, bądź skorzystać z przysługujących nam uprawnień, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie, banki, ubezpieczyciele, kancelarie prawne, doradcy podatkowi, biegli rewidenci, podmioty, którym zleciliśmy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. nasi dostawcy usług IT, w tym dostawcy oprogramowania niezbędnego do przetwarzania danych lub systemów chmurowych, w których przechowywane są dane oraz dostawcy usług polegających na obsłudze przepływu poczty elektronicznej, sądy i organy publiczne, którym jest Administrator zobowiązany udostępnić Państwa dane.

5. Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

6. Państwa dane osobowe, gromadzone w zakresie realizacji powyższych celów będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji ustawowych obowiązków Administratora, wycofania zgody, przez czas niezbędny do realizacji umowy, a po jej zakończeniu przez czas potrzebny na wykazanie prawidłowości wykonania wynikających z niej obowiązków, w tym do czasu upływu terminu przedawnienia zobowiązań podatkowych do upływu terminów wskazanych w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, prawo przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych. Wymienione prawa mogą być ograniczone w sytuacjach, kiedy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego.

W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO czyli zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

8. W razie powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

9. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa. Odmowa podania danych może skutkować niemożliwością realizacji wniosku. W przypadku zawierania umowy podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją ich niepodania będzie niemożliwość jej zawarcia.

10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

Dane jednostki - kontakt

  • Drukuj
Szczegóły
Kategoria: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
Opublikowano: 21 listopad 2017
Odsłony: 20412

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu

Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz
tel./fax. 43 822 03 69
tel. 43 822 05 01, wew. 318 - sekretariat
tel. 43 822 05 01, wew. 319 - przewodniczący
poczta e-mail:
 

 dokumenty

Wnioski i formularze
do pobrania

Godziny obsługi interesantów:

1. Poniedziałek   
- 08.00 - 15.00
2. Wtorek - 08.00 - 15.00
3. Środa - 08.00 - 15.00
4. Czwartek - 08.00 - 15.00
5. Piątek - 08.00 - 15.00
6. Sobota - nieczynne
7. Niedziela - nieczynne

UWAGA!!! Sekretariat obsługuje interesantów wyłącznie w godzinach 08.00 - 15.00 w każdy dzień roboczy.

 

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA

Złożenie do Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu podań, wniosków i skarg w postaci dokumentu elektronicznego za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej możliwe jest przy użyciu dedykowanych formularzy udostępnionych na platformie ePUAP. Platforma ta wytwarza urzędowe poświadczenie odbioru dokumentów elektronicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Pismo ogólne do podmiotu publicznego – ePUAP

(Z formularza mogą korzystać również osoby fizyczne i podmioty publiczne)

Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu: /677bx2ynxs/SkrytkaESP

 

E-DORĘCZENIA

Adres e-doręczeń jednostki: AE:PL-45140-27728-VGCHS-30

 

INNE FORMY KOMUNIKACJI

Niezależnie od wprowadzonego kanału komunikacji poprzez skrzynkę podawczą osoby, które nie dysponują środkami do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu elektronicznego potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP, mogą korzystać z poczty e-mail:

Adres ten nie służy do składania podań w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. Podania powinny spełniać wymogi określone w art. 63 ww. ustawy, tj. mogą być wnoszone m.in. za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu.

Dla wniosków przesłanych pocztą elektroniczną Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu nie wystawia Urzędowego Potwierdzenia Odbioru (UPO).

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH

Administrator danych osobowych.

Administratorem Państwa danych osobowych będzie Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu

Można się z nami kontaktować w następujący sposób:

  • listownie: ul. Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz
  • przez email:

Inspektor ochrony danych

Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Sławomir Mazur. Można się z nim kontaktować telefonicznie pod numerem 727931623 lub e-mailem na adres:

Cele i podstawy przetwarzania

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO[1]) oraz wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym  lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO).

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami do których mogą być przekazane Państwa dane osobowych będą strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do załatwienia wniosku na mocy przepisów prawa, którym Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu Państwa wniosek przekazał.

Odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń[2] oraz podmioty, z którymi Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Sieradzu zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych systemów informatycznych.

Okres przechowywania danych

Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – przez czas określony w tych przepisach.

Prawa osób, których dane dotyczą

Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
  • prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

 

[1] Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz.Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2) – nazywanego dalej RODO

[2] Sytuacja dotyczy głównie podmiotów świadczących usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w tym m.in. ePUAP w związku z § 8 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (t.j Dz.U. z 2018 r. poz. 180)

Placówki opiekuńczo-wychowawcze

  • Drukuj
Szczegóły
Kategoria: Placówki opiekuńczo-wychowawcze
Opublikowano: 28 maj 2014
Odsłony: 29372

Informacje ogólne

Zapewnienie opieki i wychowania dzieciom całkowicie lub częściowo pozbawionych opieki rodziców poprzez organizowanie i prowadzenie placówek opiekuńczo – wychowawczych.

Na podstawie Art.101.1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020r. poz. 821.zm) dziecko pozbawione częściowo lub całkowicie opieki rodzicielskiej może być umieszczane w placówce opiekuńczo – wychowawczej następującego typu:

  1. socjalizacyjnego
  2. interwencyjnego
  3. specjalistyczno – terapeutycznego
  4. rodzinnego

Placówka opiekuńczo – wychowawcza zapewnia dziecku całodobową ciągłą lub okresową opiekę i wychowanie oraz zaspokaja jego niezbędne potrzeby bytowe, rozwojowe, w tym emocjonalne, społeczne, religijne, a także zapewnia korzystanie z przysługujących na podstawie odrębnych przepisów świadczeń zdrowotnych i kształcenia.

Całodobowy pobyt dziecka w placówce opiekuńczo – wychowawczej powinien mieć charakter przejściowy – do czasu powrotu dziecka do rodziny naturalnej lub umieszczenia w rodzinie zastępczej.

Placówki na terenie powiatu sieradzkiego

Placówki opiekuńczo-wychowawcze funkcjonujące na terenie powiatu sieradzkiego:

  • Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza w Sieradzu

  • Katolicka Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza „ Dom Światełko” w Godynicach

Wszystkie są placówkami typu socjalizacyjnego. Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Sieradzu jest prowadzona przez Powiat Sieradzki, natomiast organem prowadzącym K.P.O.W. Dom Światełko w Godynicach  jest Katolickie Stowarzyszenie „ Światełko” z siedzibą w Sieradzu.

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Sieradzu

ul. Armii Krajowej 36, 98-200 Sieradz

Tel. 43 829 46 85

e-mail:

Katolicka Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza „ Dom Światełko” w Godynicach

Placówka posiada 12 miejsc statutowych.

Godynice 43, 98-277 Brąszewice

Tel: (43) 821 – 15 – 83  fax (43) 821 – 01 – 88

e- mail: 

strona Światełko

Skierowania do placówek

Skierowania dla dzieci do placówek opiekuńczo – wychowawczych położonych na terenie powiatu sieradzkiego wydaje dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu w porozumieniu z dyrektorem placówki.

Podstawą umieszczenia dziecka w placówce opiekuńczo – wychowawczej jest orzeczenie sądu o umieszczeniu dziecka w placówce, wniosek rodziców dziecka lub osoby trzeciej o umieszczeniu dziecka w placówce.

Pobyt w placówce

Dziecko może przebywać w całodobowej placówce opiekuńczo – wychowawczej, zapewniającej całodobową opiekę do uzyskania pełnoletności. Po jej uzyskaniu osoba, która osiągnęła pełnoletność przebywając w placówce opiekuńczo – wychowawczej za zgodą dyrektora placówki może przebywać na dotychczasowych zasadach, nie dłużej jednak niż do ukończenia 25 roku życia, jeżeli spełnia jeden z warunków:

  1. uczy się:
    • w szkole,
    • w zakładzie kształcenia nauczycieli,
    • w uczelni,
    • u pracodawcy w celu przygotowania zawodowego
  2. legitymuje się orzeczeniem o znacznym lub umiarkowanym stopniu  niepełnosprawności i uczy się:
    • w szkole,
    • w zakładzie kształcenia nauczycieli,
    • w uczelni,
    • na kursach, jeśli ich ukończenie jest zgodne z indywidualnym programem usamodzielnienia,
    • u pracodawcy w celu przygotowania zawodowego.

Opłaty za pobyt w placówkach

Za pobyt dziecka lub osoby pełnoletniej w placówce opiekuńczo – wychowawczej opłatę ponoszą w wysokości średniego miesięcznego wydatku utrzymania, rodzice dziecka. W przypadku braku możliwości uzyskania od rodziców całości lub części opłaty, opłatę, o której mowa ponoszą osoby dysponujące dochodem dziecka, w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty tego dochodu.

Na podstawie Zarządzenia nr 4/2025 Starosty Sieradzkiego z dnia 27 stycznia 2025 r. w sprawie ustalenia średnich miesięcznych wydatków przeznaczonych na utrzymanie dziecka w placówce opiekuńczo - wychowawczej na terenie powiatu sieradzkiego w 2025 roku (Dz. U. 2025 r. poz.49) średnie miesięczne wydatki przeznaczone na utrzymanie dziecka w placówkach opiekuńczo- wychowawczych na terenie powiatu sieradzkiego przedstawiają się następująco:

  • w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej w Sieradzu (Sieradz ul. Armii Krajowej 36, 98-200 Sieradz) w wysokości 10 836,40 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy osiemset trzydzieści sześć 40/100);

  • w Katolickiej Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej „Dom Światełko” w Godynicach ( Godynice 43, 98-277 Brąszewice) w wysokości 6 007,51 zł (słownie złotych: sześć tysięcy siedem 51/100);

Strona 72 z 72

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • Następny artykuł
  • koniec

Menu główne

  • Aktualności
  • FUNDUSZ SOLIDARNOŚCIOWY
    • Asystent osobisty Osoby Niepełnosprawnej 2023
    • Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej 2024
    • Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej 2025
    • Opieka wytchnieniowa
  • Mapa strony
  • Podstawy prawne
  • Dziecko i rodzina
  • Ośrodki wsparcia dziennego
  • Placówki opiekuńczo-wychowawcze
  • Niepełnosprawni
    • Aktywny Samorząd
  • Punkt Interwencji Kryzysowej
  • Przeciwdziałanie przemocy domowej
  • STOP Przemocy - 2022
  • UCHODŹCY
  • Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
  • Dokumenty do pobrania
  • Domy Pomocy Społecznej
  • Projekty unijne:
    • CENTRUM DLA RODZINYCENTRUM DLA RODZINY
    • ⁣⁣⁣⁣⁣W RODZINIE NAJLEPIEJ⁣⁣⁣⁣⁣W RODZINIE NAJLEPIEJ
    • RODZINA RAZEMRODZINA RAZEM
Polityka cookies!

Strona wykorzystuje pliki cookies.

Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies kliknij przycisk AKCEPTUJ, cookies zostaną zapisane w pamięci twojej przeglądarki. Jeśli nie wyrazisz zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony.

Ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

Akceptuj Odrzuć
Dalsze informacje