Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu
Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz
POSZUKUJE OSOBY
do realizacji programu korekcyjno-edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową na podstawie Zarządzenia NR 8/2024 Starosty Sieradzkiego z dnia 24 stycznia 2024 roku w sprawie przyjęcia programu oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową pn. „Program Korekcyjno-Edukacyjnego dla sprawców przemocy domowej.
Liczba miejsc: 1
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Miejsce realizacji usług: – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu, plac Wojewódzki 3, teren powiatu sieradzkiego – zgodnie z poleceniem pracodawcy.
1. Wymagania niezbędne stawiane kandydatom ubiegającym się o zatrudnienie wynikają z Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 20 czerwca 2023 roku t. j.:
- Osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku praca socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, politologia, politologia i nauki społeczne w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, resocjalizacyjnej lub pracy socjalnej.
lub
- Osoba posiadająca tytuł zawodowy magistra na kierunku: psychologia, praca socjalna, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie, politologia, politologia i nauki społeczne w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, resocjalizacyjnej lub pracy socjalnej.
lub
- Osoba posiadająca inne wykształcenie, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki lub resocjalizacji lub będące terapeutami lub psychoterapeutami.
2. Osoba posiadająca udokumentowany, co najmniej 3-letni staż pracy w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej.
3. Osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w wymiarze, co najmniej 100 godzin, w tym w wymiarze 50 godzin w zakresie pracy z osobami stosującymi przemoc domową.
4. Osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystająca z pełni praw publicznych.
5. Osoba nieskazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Wymagania dodatkowe:
- Odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność, samodzielność,
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność zachowania pełnej dyskrecji.
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole i z zespołem.
- Dobra organizacja własnej pracy.
7. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae oraz list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie dokumentów poświadczające wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Osoby zainteresowane podjęciem zatrudnienia prosimy o kontakt:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu
Plac Wojewódzki 3
98-200 Sieradz
tel. 43 827 18 07